.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بسته سیگار مهمان جیب مسئول ورزشی!

همایش پیاده روی که جمعه گذشته در یکی از شهرهای استان برگزار شد با حاشیه قابل توجه و تاسف باری روبرو بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت شمال ورزشی این همایش که از سوی هیات ورزش های همگانی استان مازندران برنامه ریزی شده و با استقبال خوب و گرم مسئولین از قبیل مدیر و معاونین اداره کل ورزش و جوانان مازندران،معاون استاندار مازندران،رییس فدراسیون ورزش های همگانی،مسئولین استانی و شهرستانی ،امام جمعه و فرماندار و جمعیت قابل توجه از مردم ، ورزشکاران و خانواده های آنان همراه بود از جیب یکی از برگزار کنندگان اصلی این مراسم که دارای جایگاه مهمی هم در هیات استان می باشد در حین اجرای برنامه یک بسته سیگار به زمین افتاد که باعث بحت و حیرت بسیاری از افراد که نظاره گر این منظره بودند واقع شد.

البته این امر آنجا باعث تاسف بیشتر شده که یکی از وظایف اصلی این هیات ارتقا سلامت و نشاط در جامعه از طریق طرح ریزی و اجرای برنامه های ورزشی متنوع با گروههای سنی مختلف در میان مردم و جامعه است.

حال با توجه به وضعیت پیش آمده آیا می توان توجیهی برای افراد و اشخاصی که چنین منظره ای را با چشم خود دیده اند داشت؟آیا اتفاق افتادن چنین صحنه هایی در برنامه ای که پخش زنده تلویزیونی داشته نمی تواند به اعتبار ورزشی استان لطمه زند؟

از اینرو ضرورت دارد رییس پر مشغله این هیات که دست بر قضا به دلیل مسئولیت مهمی که دارد کمتر فرصت حضور در هیات را پیدا می کند،نظارت بیشتری بر امور داشته تا خدای ناکرده به جای سوق دادن مردم به ورزش سبب گریز آنان و خانواده ها از محیط های ورزشی نشویم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

صضثص 4 دي 1391
این مسئول غیرورزشی کیست؟ شمال نیوز معرفی کنید وی باید از ورزش برکنار شود راستی راستی پیش رئیس فدراسیون و معاون استاندار و مدیرکل و امام جمعه و این همه آدم سیگار تو جیب میذاره و می افته پایین!!! خیلی پوست کلفته
ستاتنیا@kha.com 4 دي 1391
البته افراد فرهنگی!!!!! زیادی در این هیئت هستند مثلا ... که علاقه عجیبی به مهد کودک و هیئت مدیره این انجمن دارند و دارای سوابق فرهنگی حضور در لبنان و غزه!!! هم هستند.. ایشان در دفتر انجمن خیریه! خود امور خیر زیادی را انجام می دهند فقط کافیست بروید و تحقیق کنید که خیرات از همه جای این بشر میباره !!! بروید جستجو کنید پرتقال فروش را
نا شناس 4 دي 1391
وای به روزی که بگندد نمک
نا شناس 4 دي 1391
این اقا واسه همه تو تربیت بدنی قلدری میکنه
8687 4 دي 1391
ورزش دشمن اعتیاداست پس اسم همایش را بگذارید نمایشگاه دخانیات نه همایش ورزش همگانی - دبیر هیئت که بگندد ؟!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.